SUNpress

U nas zamówisz ogłoszenie drobne do:

Gazeta Wyborcza
Dodaj ogłoszenie
 
 
 
 

Ogłoszenia w Gazecie Wyborczej ukazują się:

wydanie ogólnopolskie
(od poniedziałku do piątku)

wydania: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Gorzów Wlkp, Kielce, Lublin, Olsztyn, Opole, Płock, Radom, Rzeszów, Szczecin, Zielona Góra
(od poniedziałku do piątku)

wydania: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław
(od poniedziałku do soboty)
 
Dane do przelewu
SUNpress
Plac Pereca 3
53-431 Wrocław
NIP: 897-111-54-25
Nr konta:
11 1090 2473 0000 0006 2402 0954
Ogłoszenia Prasowe
 
Dotpay
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay
 

Reklamacje

REKLAMACJE

1, Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Serwisu, Ogłoszeniodawca może zgłaszać pisemnie poprzez wiadomość e-mail na adres: ogloszenia@dogazety.pl W reklamacji Ogłoszeniodawca powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

2. Serwis zobowiązany jest do umieszczenia ogłoszenia w Gazecie Wyborczej bez wad i błędów. W przypadku stwierdzenia błędu w Ogłoszeniu Ogłoszeniodawcy przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 1 roku od daty stwierdzenia wady ogłoszenia. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Ogłoszeniodawca może żądać dodatkowej emisji ogłoszenia, obniżenia ceny ogłoszenia albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
 

3. Reklamację ogłoszenia Klient może przesłać na adres e-mail: ogloszenia@dogazety.pl lub listownie na adres Serwisu:

SUNpress Paweł Łebkowski
Plac Pereca 3 lok. 1 b
(53-431) Wrocław
 

4. W reklamacji należy podać Imię i nazwisko osoby zgłaszającej reklamację, nr zamówienia jakie otrzymało Państwa ogłoszenie, informacje o błędach, datę publikacji ogłoszenia(wzór formularza reklamacyjnego znajduje się na stronie Sklepu pod adresem -

http://ogloszeniadogazety.pl/formularz-reklamacyjny).

5. Serwis niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania Reklamacji ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Serwis zwróci Ogłoszeniodawcy równowartość ceny Ogłoszenia lub opublikuje ponownie Ogłoszenie w innym ustalonym z Ogłoszeniodawcą terminie. Zwrot kosztów następuje na podane przez Klienta konto bankowe.

6. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

6.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

6.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

6.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

6.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

6.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email: porady@dlakonsumentow.pl


 
© SUNpress 2011
grafika: SUNpress
programowanie: node.js developer
Biuro Ogłoszen Prasowych SUNpress
53-431 Wrocław, Plac Pereca 3
Tel. 71 785 55 23, tel/fax/ 71 343 59 28
ogloszenia@dogazety.pl
www.ogloszeniaprasowe.com     www.nekrologi-kondolencje.pl     www.nekrologi-warszawa.pl     www.nekrologi-rzeczpospolita.pl     www.nekrologi-wroclaw.pl     www.dodatekpraca.pl